Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč jsme nemocní ...

Před několika dny jsem, do slova a do písmene, na vlastní kůži zažil útok alergie. Po ránu se mi postupně po celém těle, od hlavy až po paty, vytvořily červeně zbarvené puchýře a pupínky.

Neskutečně mě celé tělo svědilo a pálilo. Navíc se přidala horečka. Byl jsem v jednom ohni.
Doufal jsem, že tento útok zvládnu „vlastními silami“. Věřím, že tělo je dokonalé a má samoléčící schopnosti. Věděl jsem co bylo příčinou alergie – rodinné problémy. Tak jsem se snažil vše „zpracovat“. Odpoledne mě záchranka odvezla do nemocnice.

Po vyšetření mě převezli na pokoj, napíchli kapačku a píchli injekci. Zbytek večera a noc jsem prospal. Vzbudil jsem se kolem osmé, akorát na snídani. Byl jsem sám na pokoji, nikdo mne nerušil. Tak jsem přemýšlel o své nemoci. Při vizitě ošetřující lékař rozhodl, že by mě mohli propustit do domácího léčení. Tak jsem se začal připravovat na odchod domů. Nedošlo k tomu. Ütok alergie se zopakoval. Tak jsem v nemocnici zůstal na pozorování.

Těch pár dnů a nocí jsem v nemocnici prospal. Spal jsem ve dne i v noci. Stále jsem byl sám na pokoji. Nikdo a nic mne nerušilo. Sestřičku jsem viděl, jen když donesla jídlo, doktora při ranní a večerní vizitě. I když jsem měl k dispozici televizi, nezapnul jsem ji. Mobil jsem měl vypnutý, večer jsem manželce poslal semesku, že jsem v pořádku. Dokonale jsem si tam odpočinul.

Ticho a klid na lůžku léčí – jak říkávali naši prarodiče. Když už jsem v té nemocnici byl, tak jsem se léčil. Nejen alergii. Ale celé tělo a celou mysl. Bylo až neuvěřitelné, jakou léčivou moc má ticho a klid.

Proč o tom píši? Jako radu a zkušenost. Když vás navštíví nemoc, tak se na ni nezlobte. Přijměte ji jako pomoc. Ano, je to tak. Nemoc přišla, aby vám pomohla. Abyste se zastavili, abyste si odpočinuli. Sami od sebe to totiž neuděláte.

Vše co se vám děje, vše co vás potkává je pro vaše dobro. I když to na první pohled takto nevypadá. Ale je to tak. Nevadí, že tomu nevěříte. Ano, dá to moc práce takové věci pochopit. Chce to jen chvíli v klidu přemýšlet. Ale na to teď není čas, že?

Dobře. Tak popřemýšlejte až onemocníte. Pak ten čas budete určitě mít. Tak ho využijte.

 

Autor: Josef Goliáš | sobota 23.5.2015 14:14 | karma článku: 15,67 | přečteno: 572x
  • Další články autora

Josef Goliáš

Kam až to bude muset zajít ...

Kam až to bude muset zajít, abyste se probudili. Abyste se probudili ze svého materialistického snu. Všichni tvrdě spíte a ve snu uctíváte svého jediného boha – peníze a vyznáváte jediné náboženství – hromadění majetku.

26.3.2016 v 14:12 | Karma: 12,33 | Přečteno: 535x | Diskuse| Společnost

Josef Goliáš

Nový společenský systém

Motto: Před rokem 1989 bylo v Československu 95% lidí spokojených a 5% nespokojených, protože nemohli mít to, co by chtěli

2.3.2016 v 19:48 | Karma: 22,48 | Přečteno: 777x | Diskuse| Společnost

Josef Goliáš

Povídání o svobodě

Takovou měl mít původně tento článek náplň. Chtěl jsem psát o svobodě. Napsat několik vět, postřehů a „moudrostí“ o svobodě.

11.2.2016 v 10:34 | Karma: 6,54 | Přečteno: 135x | Diskuse| Společnost

Josef Goliáš

Za svobodu, pravdu a lásku

Před rokem jsem zde popsal základní myšlenky Hnutí za svobodu, pravdu a lásku. To bylo v únoru roku 2015.

6.2.2016 v 11:57 | Karma: 12,41 | Přečteno: 288x | Diskuse| Společnost

Josef Goliáš

Novoroční zamyšlení

Pro dnešní novoroční zamyšlení jsem si vypůjčil několik úvodních odstavců ze svého loňského novoročního zamyšlení. Dovolím si je nyní odcitovat.

3.1.2016 v 10:55 | Karma: 4,72 | Přečteno: 153x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 380x
Přes deset let se zabývám osobním a duchovním rozvojem. Poznatky a zkušenosti jsem nejprve získal z literatury. Osobní život mi pak přinesl další zkušenosti a poznatky. Provozuji také vlastní stránky www.vstupdo5dimenze.cz.

Seznam rubrik