Tak nevím .... (pokračování)

Tak nevím …, opět jsem si takto povzdechl, když mi můj známý poslal svůj příspěvek, který přednesl na zasedání strany Živnostníků. A tak přemýšlím, když čtu příspěvky různých blogerů a blogerek. O co se konkrétně jedná?

Všichni blogeři (i můj známý) poukazují na neutěšený stav naší společnosti. Každý bloger píše o tom, co jeho konkrétně tíží. Co se ho dotýká osobně – např. špatná práce obecního zastupitelstva, nezájem o rozvoj obce nebo města apod.

Jiní blogeři pak píší o věcech, které se dotýkají celé naší společnosti, o špatné práci našich poslanců, o devastaci přírody, o špatných mezilidských vztazích apod.

Stejně píše i můj známý o neutěšeném stavu v naší společnosti, o nezájmu politiků o rozvoj malého podnikání a středního podnikání apod. A co mi ve všech těchto příspěvcích tedy chybí?

Co mi chybí je řešení! Řešení daného problému. Kde vidíte příčinu daného problému, jaké je řešení daného problému a co jste ochotni pro řešení daného problému udělat! Protože potom není žádný rozdíl mezi hospodskými řečmi a psaním blogu.

A jaké je tedy moje řešení tohoto problému? Jedno staré přísloví říká – dvakrát měř a jednou řež. Tak tedy pětkrát přemýšlejte a jednou pište!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Josef Goliáš | neděle 19.4.2015 13:40 | karma článku: 6,49 | přečteno: 245x
  • Další články autora

Josef Goliáš

Kam až to bude muset zajít ...

26.3.2016 v 14:12 | Karma: 12,33

Josef Goliáš

Nový společenský systém

2.3.2016 v 19:48 | Karma: 22,48

Josef Goliáš

Povídání o svobodě

11.2.2016 v 10:34 | Karma: 6,54

Josef Goliáš

Za svobodu, pravdu a lásku

6.2.2016 v 11:57 | Karma: 12,41

Josef Goliáš

Novoroční zamyšlení

3.1.2016 v 10:55 | Karma: 4,72